مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-12اقتصادي

جریمه 56 میلیاردی یک قاچاقچی نهاده های دامی


مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت نهاده های دامی به دلیل فروش مقدار 224 هزار و 770 کیلوگرم کنجاله سویا بدون مجوز در بازار به پرداخت 56 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت نهاده های دامی به دلیل فروش مقدار 224 هزار و 770 کیلوگرم کنجاله سویا بدون مجوز در بازار به پرداخت 56 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

حمید القاصی مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسربازان گمنام امام زمان(عج)، برابر با اقدامات و تحقیقات به عمل آمده از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مشخص شد که یک شرکت مقدار 224 هزار و 770 کیلوگرم کنجاله سویا را بدون مجوز در بازار آزاد به فروش رسانده است.

وی افزود: پس از صورتجلسه، پرونده تشکیل شده جهت بررسی لازم و رسیدگی به تعزیرات حکومتی لرستان ارسال و به شعبه چهارم بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع داده شد.

القاصی مهر افزود: شعبه با بررسی پرونده و گزارش اداره کل اطلاعات و گزارش سازمان صنعت معدن و تجارت استان و اظهارات متهم و اخذ آخرین دفاعیات و عجز از ارائه اسناد و مدارک مثبته، مداقه در اوراق و محتویات پرونده و جری تشریفات قانونی و سایر قرائن و امارات موجود بزه انتسابی را به متهم محرز و مسلم دانسته و نامبرده را به پرداخت 56 میلیارد ریال جزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 56 میلیاردی یک قاچاقچی نهاده های دامی

جریمه 56 میلیاردی یک قاچاقچی نهاده های دامی