مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-12بين الملل

هشدار قطر درباره احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هسته ای


نماینده دائمی قطر در سازمان ملل با هشدار درباره احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هسته ای از جامعه جهانی خواست بر اساس مسئولیت قانونی خود رژیم صهیونیستی را وادار به همکاری با آژانس انرژی اتمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قطر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد برنامه هسته ای خود همکاری کرده و  نیروگاه های اتمی خود را به روی بازرسان باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، سلطان بن سالمین المنصوری سفیر قطر در اتریش و نماینده دائمی این کشور در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در وین در  جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی هسته ای در وین هنگام بحث در مورد موضوع برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی گفت:کشور قطر با قدرت از حاکمیت قانون در روابط بین الملل به عنوان یک تضمین اساسی برای ایجاد یک فضای صلح آمیز و پایدار بین المللی که زمینه های توسعه پایدار را برای همه مردم فراهم می کند، حمایت می کند.

وی تاکید کرد: هدف خلع سلاح هسته ای مطابق با توافق نامه های بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل یکی از ابزارهای اعتلای حاکمیت قانون در روابط بین الملل است.

المنصوری گفت: همه کشورهای عربی از جمله کشور قطر به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای پیوستند و همه قطعنامه های بین المللی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قطر درباره احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هسته ای

هشدار قطر درباره احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هسته ای