مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-12اقتصادي

هفته ای داغ در انتظار یزدی ها/دما به بالای 45 درجه می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به افزایش دمای فراتر از نرمال در روزهای پایانی خردادماه، گفت: گرما در این هفته برای یزدی ها استمرار خواهد داشت.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه یزد با گرمای زودرس در سال جاری  خرداد ماه بسیار گرمی را تجربه کرد، اظهار کرد: گرمای هوا در این ماه بین دو درجه سانتیگراد در مناطق مرکزی و تا چهار درجه سانتیگراد در مناطق غربی استان فراتر از نرمال بود و این روند تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به این که دمای هوای استان در هفته دوم خرداد به 43 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، افزود: این هفته نیز دما افزایشی خواهد بود و گرما استمرار دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی پایدار بر استان حاکم است، اضافه کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، با توجه به حاکمیت پر ارتفاع جنب حاره، روز های دوشنبه و سه شنبه افزایش سرعت باد را در سطح استان خواهیم داشت.

میرحسینی با اشاره به این که دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر استان در گرم ترین ساعات روز به 47 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات به 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای داغ در انتظار یزدی ها/دما به بالای 45 درجه می رسد

هفته ای داغ در انتظار یزدی ها/دما به بالای 45 درجه می رسد