مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-12سياسي

منابع آبی استان زنجان به درستی مدیریت نشده است/همه شهرستانها باید پایتخت شود


سدهای بزرگی در استان زنجان است اما منابع آبی آن به درستی مدیریت نشده و استان زنجان مستعد سیل خیزی است که باید مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتغییر کرده است، گفت: همین تغییرات باعث شد تا اولویت را رعایت پروتکل های بهداشتی دانسته و نتوانیم در بین مردم استان زنجان حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ ما بر این است که باید از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و برای این کار باید سفر استانی را در کارنامه خود داشت، افزود: ما وظیفه خود می دانیم که به عنوان کسی که نامزد ریاست جمهوری شده است، از نزدیک با مردم صحبت کرده و در جریان مشکلات آن ها قرار گیریم.

زنجان در حوزه دین داری و ارادت به اهل بیت (ع) شهرت جهانی دارد این نامزد ریاست جمهوری از زنجان به عنوان استانی که در حوزه دین داری و ارادت به اهل بیت (ع) شهرت جهانی دارد، یاد کرد و ادامه داد: با توجه به نوع زندگی که داشتم، از نزدیک در جریان مشکلاتی که شهرهای کوچک و کم برخوردار با آن مواجه هستند، بودم و بارها دیده ام که شهرهای کوچک در عرصه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و سلامت دست به گریبان هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در دولت سلام، افراد متدینی که سال ها کار و تلاش کرده اند، روی کار خواهند آمد و این خود یعنی ما به دنبال حل مشکلات اساسی کشور با این رویکرد هستیم، افزود: برنامه های دولت سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آبی استان زنجان به درستی مدیریت نشده است/همه شهرستانها باید پایتخت شود

منابع آبی استان زنجان به درستی مدیریت نشده است/همه شهرستانها باید پایتخت شود