مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-12سياسي

مهرعلیزاده: مشکل اصلی کشور اقتصاد است/ برخی به دوچرخه سواری جوانان گیر می دهند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم، این بار به دقت مطالعه کنید مشکل امروز کشور اقتصاد است و کسی می تواند این مشکلات را برطرف کند که درس اقتصاد خوانده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در گفت وگوی تلویزیونی با مردم استان چهارمحال و بختیاری از طریق شبکه جهانبین گفت: امروز کشور ما در موقعیت خطیر تاریخی قرار گرفته است و مردم ایران دست به انتخابی خواهند زد که راهی برای برون رفت از مشکلات پیچیده کشور پیدا کنند.

70 درصد جامعه زیرخط فقر هستند نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مسائل معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی در بین اقشار جامعه، افزایش سطح خط فقر و رسیدن آن به 70 درصد جامعه و کشمکش های بین افراد و گروه ها در عرصه های مختلف از جمله مهمترین مشکلات جامعه است.

وی اضافه کرد: برخی مسئولان متاسفانه اختلاس، دست ناپاکی، دزدی، فساد، فشار بر مردم و تحمیل زندگی سخت را در رویه های مدیریتی خود برگزیده اند و سبب مشکل در زندگی مردم شده و امید به آینده را در بین جامعه کم کرده ا ند.

اقدامات مسئولان به اعتماد مردم نسبت به نظام آسیب زده است مهرعلیزاده با بیان اینکه برخی از اقدامات مسئولان یا بهتر بگویم نامسئولان به اعتماد مردم به نظام و حاکمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده: مشکل اصلی کشور اقتصاد است/ برخی به دوچرخه سواری جوانان گیر می دهند

مهرعلیزاده: مشکل اصلی کشور اقتصاد است/ برخی به دوچرخه سواری جوانان گیر می دهند