مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-12سياسي

رأی مردم باید در جامعه حاکم باشد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه رأی مردم باید بر جامعه حاکم باشد، گفت: جمهوریت یعنی رأی، نظر و فکر مردم و اگر این نباشد افتاده ایم و از ایرانیت و اسلامیتمان خبری نیست.

- ایسنا/همدان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه رأی مردم باید بر جامعه حاکم باشد، گفت: جمهوریت یعنی رأی، نظر و فکر مردم و اگر این نباشد افتاده ایم و از ایرانیت و اسلامیتمان خبری نیست.

  محسن مهرعلیزاده عصر شنبه 22 خردادماه در گفتگوی تلویزیونی خود با همدانی ها از سیمای همدان، با بیان اینکه مردم باید به کار و تلاش و کوشش رأی بدهند، اظهار کرد: مردم به کسی که نمی خواهد زور بگوید و خود را تحمیل کند بلکه می خواهد بر تکیه بر مهربانی، کاردانی و فداکاری آنها زندگی را برایشان فراهم کند، رأی دهند.

وی ادامه داد: مردم ایران به کسی رأی دهند که نمی خواهد با تنگ نظری ها هر کسی را که با جریان فکری اش همسو نیست، حذف کند بلکه دست همه ایرانی ها را به گرمی می فشارد مشروط به اینکه پای کار باشد.

مهرعلیزاده با اشاره اینکه اسم دولت بنده دولت زندگی است، تصریح کرد: دولت زندگی، دولت زندگی با معیشت مناسب ایرانی، زندگی پر افتخار، زندگی با دانش، زندگی بدون شنیدن زور، زندگی با آزادگی، زندگی پر نشاط، زندگی بدون نفرت، زندگی بدون معیشت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی مردم باید در جامعه حاکم باشد

رأی مردم باید در جامعه حاکم باشد