مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-12سياسي

پرده برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل با اعتبار 160 میلیون تومانی با کمک خیران، اوقاف و از محل موقوفات ساخته و پرده برداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی عصر امروز همزمان با دهه کرامت در مراسم پرده برداری از ضریح آستان مقدس امامزاده عباس(ع) باز می شود؛ چراکه ما که امیدی جز اهل بیت نداریم.

وی با بیان روایات متعدد از پاسداشت دهه کرامت، افزود: برای اینکه روز قیامت اهل بیت و خاندان اهل بیت شفاعت کننده همه ما باشند باید به این خاندان متصل شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در مقابل دلداده ها و دوستداران انقلاب اسلامی و دوستداران اهل بیت و شهدا کسانی حضور دارند که در آغوش انگلیس، آمریکا و معاندان و وهابیون بی دین هستند، تصریح کرد: ما آزمایش بسیار سختی را پیش رو داریم و دیگران به ما می گویند به انتخابات نیایید اما دوستداران می گویند سردار سلیمانی چه می گوید؟ این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز سردار سلیمانی زنده بود و می پرسید آیا رای می دهید یا نه، در پاسخ چه می گفتیم؟ حیدری ادامه داد: درست است امروز با مشکلات بسیاری از جمله گرانی ها مواجه هستیم اما باید بدانیم نظام و انقلاب ما هیچ ایرادی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامت

پرده برداری از ضریح امامزاده عباس(ع) بندپی بابل در دهه کرامت