مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-12سياسي

مردم کردستان با شرکت در انتخابات پیش رو حماسه دیگری خلق می کنند


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات حماسه دیگری خلق می شود و باب جدید در رفع نیازهای کشور گشوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در نشست با تعدادی از ماموستایان سقزی در مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان اظهار کرد: مردم خوب کردستان در همه انتخابات ها حضور جدی داشته اند و این بار هم در 28 خرداد حضور پیدا خواهند و مشارکت قوی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این دوره از انتخابات نزد دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارای اهمیت است و هر اندازه که حضور مردم بیشتر باشد دشمنان در ایجاد تفرقه همچون گذشته درمانده تر و دوستان نیز شاد خواهند شد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مردم خوب کردستان با مشارکت در این عرصه مهم سیاسی دین خود را به نظام اسلامی ادا خواهند کرد و از مسئولان هم می خواهند در جهت وحدت کشور و رفع نیازهای آنان اقدام کنند.

وی اذعان داشت: مردم کردستان هیچ وقت پشت نظام را خالی نکرده و نخواهند کرد و با حضور حداکثری شان در انتخابات 28 خرداد ماه جاری بار دیگر حضور خود در عرصه نیاز را اعلام خواهند کرد.

ماموستا رستمی ابراز امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات حماسه دیگری خلق شود و باب جدید در رفع نیازهای کشور گشوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان با شرکت در انتخابات پیش رو حماسه دیگری خلق می کنند

مردم کردستان با شرکت در انتخابات پیش رو حماسه دیگری خلق می کنند