مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-12سياسي

قاضی زاده: وظیفه مسئولان جلب رضایت مردم است/بازبینی روش اداره کشور


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلی ترین وظیفه مسئولین این است که رضایت مردم را جلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در گفت وگوی تلویزیونی با مردم کرمان اظهار داشت: سرزمین کرمان مهد و ساده و خاکی بود.

وی با بیان اینکه باید مدل جدید مدیریت و مکتب مدیریتی حاج قاسم را ارائه کرد، بیان داشت: دولت سلام و جوان با مدل مدیریتی حاج قاسم می خواهد پا به میدان بگذارد و از او استعانت بجوید.

قاضی زاده هاشمی گفت: چند سالی است با جمعی از جوانان باتجربه و اندیشمند بخصوص در گام دوم انقلاب، کارهای جدی در این حوزه انجام دادیم آنچه به آن رسیدیم این است که مشکل فقط در این نیست که این جناح و آن جناح سر کار باشد و 275 اتوبوس مدیر بیایند و بروند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مسئله این آدم ها نیستند بلکه مسئله اصلی روش حکمرانی و نوع نگاه به مردم در اداره کشور است، ادامه داد: مسئولین قیم یا کارگزاران مردم نیستند که به محض اتمام انتخابات هر تصمیمی را در مورد مردم و بدون توجه به منافع آنها می گیرند.

وی اظهار کرد: سعی کردیم که روش اداره کشور را بازبینی کنیم و در روش حکمرانی جدید، امور به مردم واگذار شود، آیا شما مصالح استان را بهتر درک می کنید یا فلان کارشناس در وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: وظیفه مسئولان جلب رضایت مردم است/بازبینی روش اداره کشور

قاضی زاده: وظیفه مسئولان جلب رضایت مردم است/بازبینی روش اداره کشور