مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-12سياسي

افزایش 6 برابری ثبت نامی های مسابقات قرآن


معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از افزایش 6 برابری ثبت نامی های مسابقات قرآن خبر داد.

- حجت الاسلام موسی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهلت ثبت نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه پایان یافته است و از استان زنجان 561 نفر برای حضور در این رقابت ها نام نویسی کردند.

وی تعداد ثبت نام کنندگان از شهرستان های ابهر و ایجرود را به ترتیب 51 و 14 نفر اعلام کرد و گفت: از زنجان 191 نفر، خدابنده 192 نفر، خرمدره 26، سلطانیه 28، طارم 57 و ماهنشان دو نفر در این مسابقات ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روش حضوری یا غیرحضوری بستگی به وضعیت شیوع کرونا و نظر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دارد، گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای گروه سنی بالای 18 سال برگزار می شود و از سطح بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 برابری ثبت نامی های مسابقات قرآن

افزایش 6 برابری ثبت نامی های مسابقات قرآن