مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-12سياسي

زاکانی: تورم را در سال نخست ریاست جمهوری نصف می کنم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاترازی بانک ها، عدم اصلاح ساختار بودجه و افزایش نقدینگی را از جمله دلایل مشکلات کشور دانست و مدعی شد که در سال نخست ریاست جمهوری تورم را به نصف می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا زاکانی روز شنبه در سومین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه های دولت خود برای مبارزه با گرانی و تورم، افزایش عدالت و کاهش فاصله طبقاتی، رفع رکود، ایجاد شفافیت و مقابله با فساد اداری و مالی، ساماندهی یارانه ها، مبارزه با بیکاری و ایجاد اشتغال و تامین مسکن، گفت: مساله نخست کشور گرانی و تورم است به ویژه اینکه در حوزه خوراک و پوشاک این موضوع بیشتر تشدید شده است و مردم بیچاره شده اند.

تورم در سال 1390 به میزان 19 درصد و در سال 92 به میزان 39 درصد و به شکل مستمر و نقطه ای به حدود 52 درصد رسید و این فاجعه ای است که دولت ایجاد کرده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش نقدینگی از 600 هزار میلیارد تومان به حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان، عنوان کرد: نقدینگی با این شرایط 6 برابر شده و پایه پولی از 200 هزار میلیارد تومان به حدود 400 تا 500 هزار میلیارد تومان رسیده است که باید آقای همتی پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: تورم را در سال نخست ریاست جمهوری نصف می کنم

زاکانی: تورم را در سال نخست ریاست جمهوری نصف می کنم