مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-12اقتصادي

تایید تلف شدن احشام توسط پساب پتروشیمی مسجدسلیمان پس از سه ماه


  پتروشیمی مسجد سلیمان هیچ گونه دور ریزی به محیط ندارد مسوول واحد HSE شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان نیز  در واکنش به خبر آلودگی رودخانه کوشک خلف توسط پتروشیمی مسجدسلیمان : اظهار کرد: واحد تصفیه صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از مجهزترین واحدهای تصفیه پساب در بین پتروشیمی ها است به طوری که تصفیه پساب در سه بخش بهداشتی، روغنی و پروسسی قابل انجام است.

وی افزود: در بحث مدیریت پساب، احداث واحد تصفیه تکمیلی RO به منظور بازیابی مجدد آب از پساب با هدف صرفه جویی در منابع آب و ساخت حوضچه تبخیری جهت مدیریت نهایی دوریزهای واحد تصفیه است که در نهایت پتروشیمی مسجدسلیمان هیچ گونه دورریزی به محیط نخواهد داشت.

این در حالی است که دامداران  و اهالی روستا خبر از تلف شدن آبزیان و احشام در نقاط مختلف دادند و گفتند: این اتفاقات در روستای کوشک خلف جدید است.

اعتراف به  رهاسازی پساب به محیط بعد از سه ماه اکنون پس گذشت کمتر از سه ماه از گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی یوسفی  رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجد سلیمان در در رابطه با تف شدن آبزیان و احشام به دلیل ورود پساب صنعتی پتروشیمی مسجدسلیمان به رودخانه، اظهار کرد: نتیجه آزمایش رهاسازی غیر اصولی پساب پتروشیمی این شهرستان به محیط اطراف مثبت بود از این رو شکواییه ای فردا دادستانی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید تلف شدن احشام توسط پساب پتروشیمی مسجدسلیمان پس از سه ماه

تایید تلف شدن احشام توسط پساب پتروشیمی مسجدسلیمان پس از سه ماه