مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-12اقتصادي

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه


مسئول دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاعل خانگی همزمان با فرا رسیدن هفته صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مسئول دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاعل خانگی همزمان با فرا رسیدن هفته صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

مهدی کاظمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی با همکاری اداره میراث فرهنگی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا(س) در ساختمان جهاددانشگاهی ساوه برپا شده است.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 1400 و شعار سال، این نمایشگاه جهت رفع موانع فروش محصولات هنری و حمایت از هنرمندان برگزار شده است که در این راستا کارگاه های آموزشی برندسازی، قیمت گذاری، تجاری سازی و بازاریابی برای هنرمندان در کنار نمایشگاه تشکیل می شود.

کاظمی در ادامه بیان کرد: هنرمندان و فعالان صنایع دستی به حوزه کاری و هنری خود تسلط کافی دارند ولی برای تبدیل این هنر به سرمایه باید آموزش ببینند که جای این آموزش در جامعه ما خالی است و جهاددانشگاهی به عنوان متولی آموزش در حوزه اشتغال به این رسالت خود جامه عمل می پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه