مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-12سياسي

ارز 4200 تومانی موجب ایجاد رانت در کشور شده است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارز چهار هزار و 200 تومانی موجب ایجاد رانت در کشور شده است و بایدپرداخت این ارز قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مهر علیزاده روز شنبه در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای جهانبین استان چهارمحال و بختیاری پخش شد، گفت: امروز کشور ایران در موقعیت و مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته است.

وی گفت: مسائل معیشتی، فقر، بیکاری، تنگدستی، فاصله بسیار زیاد اجتماعی، افزایش سطح خط فقر و… از مهمترین مشکلات و مسائل کشور به شمار می رود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 70 درصد جمعیت کشور در خط فقر قرار گرفته اند، عنوان کرد: کشمکش های بی حاصل گروه ها، افراد، صاحبنظران در بخش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… از دیگر مشکلات و مسائل به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در کشوری زندگی می کنیم که با نیت خیر خیلی از مسئولان شاهد دست نا پاک، اختلاس، دزدی، فساد، دست درازی به بیت المال، فشار اقتصادی و… هستیم و امید مردم به آینده بسیار کم شده است.

مهرعلیزاده تاکید کرد: برخی اقدامات مسئولانی که نمی توان اسم مسئول روی آنها گذاشت موجب شده است که کشوری که می توانست به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شود، هم اکنون با مشکلات مختلفی روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 تومانی موجب ایجاد رانت در کشور شده است

ارز 4200 تومانی موجب ایجاد رانت در کشور شده است