مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-12سياسي

مشهد نباید شهر پاساژها و مال ها باشد


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه توسعه شهر مشهد ضعیف و ناقص بوده، مشهد نباید شهر پاساژها و مال ها باشد.

- سعید جلیلی امروز در گفت وگو با مردم خراسان رضوی که از شبکه استانی پخش شد، اظهار کرد: من از کودکی با مسائل خراسان رضوی آشنا بودم، ما در دولت سایه در یک اتاق ننشستیم و به تدوین برنامه هایمان نپرداختیم، در این 8 سال در استان ها و شهرهای مختلف جلسات و بازدیدهای متعدد داشتیم و توانستیم در نقاط مختلف استان حضور پیدا کنیم و آگاهی خود را نسبت به مسائل خراسان رضوی بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: برای 4 سال آینده مهم است ک چه رویکردی را می خواهیم در پیش بگیریم، کشور ما ظرفیت های بسیار بالا و والایی دارد، مردم خراسان رضوی این را به خوبی می دانند، مردم ما در مقاطع مختلف توانستند حماسه های بزرگ ایفا کنند چه در انقلاب و جنگ و چه در دفاع از حرم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح این سوال که بزرگانی همچون شهید برونسی از این استان چگونه چنین حماسه هایی را ایجاد کردند؟ گفت: این حماسه ها امروز مورد اعتراف دشمنان است، اگر امروز صحبت از حماسه های فرزندان و بزرگان شما می کنیم این حماسه می تواند در سایر عرصه ها هم ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد نباید شهر پاساژها و مال ها باشد

مشهد نباید شهر پاساژها و مال ها باشد