مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-12سياسي

مغفول ماندن اقتصاد جنگل در گلستان/پیشرفت با کار نمایشی شدنی نیست


می توان در کنار حفظ محیط زیست به مقوله اقتصاد جنگل که در دنیا جدی گرفته شده و در کشور و از جمله گلستان مغفول مانده، - ، سعید جلیلی بعدازظهر شنبه در شبکه استانی گلستان اظهارکرد: گلستان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این جانفشانی ها در دهه 90 هم با تقدیم 18 شهید کدافع حرم ادامه یافت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: البته سرمایه معنوی تنها سرمایه مردم گلستان نیست و این استان از منابع بزرگ کشاورزی مراتع، دامداری و جنگل برخوردار است که باید در جهت پیشرفت استان و کشور از آن بهره گرفت.

وی افزود: ما در آستانه یک انقلاب بزرگ برای چهار سال آینده کشور هستیم و این انقلاب در دولت سایه باید به دست مردم انجام شود.

جلیلی توضیح داد: در دولت سایه، مردم، سایه دولت هستند و اگر جایی دولت کوتاهی داشت به او تذکر داده و در موارد لزوم حمایتش کنند.

وی جنگل ها را یک منبع اقتصادی بزرگ و تجدیدپذیر که در گلستان مغفول مانده برشمرد و افزود: بهره وری از جنگل به معنی نابودی محیط زیست نیست بلکه با اقدامات علمی و درست، می توان هم از منابع بزرگ جنگل حفاطت و هم از این منبع جهت رشد اقتصادی استان بهره گرفت.

وی همسایگی با کشورهای حاشیه خزر را یک فرصت بزرگ برای استان گلستان خواند و افزایش تعاملات و صادرات به این کشورها به عنوان راهی برای پیشرفت استان و کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن اقتصاد جنگل در گلستان/پیشرفت با کار نمایشی شدنی نیست

مغفول ماندن اقتصاد جنگل در گلستان/پیشرفت با کار نمایشی شدنی نیست