مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-12سياسي

آب، مشکل مشترک همه استان های کشور است/ رییس جمهور اختیارات زیادی دارد


آب مشکل مشترک همه استان های کشور است و باید فکر جدی در این زمینه بکنیم و سه برنامه جدی داریم.

- ایسنا/کرمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آب مشکل مشترک همه استان های کشور است و باید فکر جدی در این زمینه بکنیم و سه برنامه جدی داریم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز 22 خردادماه در ویژه برنامه انتخابات ایران سرای من ایران در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: تاریخ از سرزمین کرمان شکوفا شده و هفت هزار سال تاریخ تمدن در کرمان است.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر صلابت و مدیریت بود و مقام مظعم رهبری ایشان را یک مدیر تراز انقلاب اسلامی تعریف کردند، افزود: شهید سلیمانی مرد میدان و فرمانده عظیم، ساده، خاکی، مردمی و آماده ایجاد ارتباط موثر با همه بود و اکنون دولت سلام، دولت جوانان نوخواسته برای تشکیل دولت جوان انقلابی با مدل مدیریت حاج قاسم می خواهد پا به میدان بگذارد.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه مشکل فقط در این نیست که این جناح یا آن جناح سر کار باشد، تصریح کرد: دعوای انتخاباتی سر این است که بیش از 13 هزار نفر مدیر بیاید و برود.

هرچند برخی مواقع این افراد رنگ عوض کرده و خود را در هر جناحی جا می زنند اما مسئله این افراد هم نیستند؛ مسئله اصلی روش اداره کشور و نوع حکمرانی و نوع نگاه به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب، مشکل مشترک همه استان های کشور است/ رییس جمهور اختیارات زیادی دارد

آب، مشکل مشترک همه استان های کشور است/ رییس جمهور اختیارات زیادی دارد