مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-12سياسي

مردم باید کسی را انتخاب کنند که مشکلات آنها را می داند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات بسیار مردم در سالهای اخیر، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که مشکلات آنها را می داند.

- ایسنا/کرمانشاه نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات بسیار مردم در سالهای اخیر، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که مشکلات آنها را می داند.

محسن مهرعلیزاده که از طریق شبکه زاگرس با مردم کرمانشاه سخن می گفت، با اشاره به شرایط حساس امروز کشور، گفت: امروز کشور در موقعیت و در مقطع خطیری قرار گرفته و مردم قرار است دست به انتخاب فردی بزنند که با تکیه بر تجریبات خود راهی برای برون رفت کشور از مشکلات پیچیده امروز بیابد.

وی افزود: امروز مشکلات معیشتی، فقر، تنگدستی، بیکاری و .

در سطح جامعه افزایش چشمگیری پیدا کرده و خط فقر به 70 درصد جامعه رسیده، در این شرایط کشمکش های بی حاصل میان افراد و گروه های سیاسی، اجتماعی و .

و نیز تاسف بارتر از آن اختلاس و دزدی و فساد برخی نامسئولان موجب شده که امید به آینده مردم کمتر از آنچه شده که باید باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی اقدامات مسئولین یا بهتر بگویم نامسئولین موجب شده کشور که می توانست غنی ترین کشور در منطقه باشد، اما با مشکلات عدیده مواجه شود، امروز اینها را نمی گویم که مردم را ناامید کنم، اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید کسی را انتخاب کنند که مشکلات آنها را می داند

مردم باید کسی را انتخاب کنند که مشکلات آنها را می داند