مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-12بين الملل

میشل عون: جامعه بین الملل برای بازگرداندن آوارگان سوری تلاش کند


رییس جمهور لبنان گفت جامعه بین الملل و سازمان ملل باید برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان که دیگر ایمن است، تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میشل عون رییس جمهور در لبنان غیرممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری النشره، عون در دیدار با میمونه مهد شریف مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر سازمان ملل گفت: جامعه بین المللی و سازمان ملل باید تلاش کنند تا آوارگان را به روستاهای خود در سوریه که اکنون ایمن هستند، بازگردانند.

وی افزود: اراده لبنانی ها برای مقابله با چالش ها محکم است و جامعه جهانی باید به یافتن راه حل برای بحران های پی در پی در کشور ما کمک کند.

،مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر سازمان ملل نیز به نوبه خود با تمجید از رییس جمهور لبنان در مدیریت اوضاع این کشور  گفت: همکاری برای ارائه همه کمک های ممکن ادامه دارد تا لبنان از پس شرایط دشوار برآید.

رییس جمهور لبنان امروز شنبه در دیدار با هیاتی از کنگره قومی-اسلامی نیز ابراز امیدواری کرد که آرمان فلسطین بار دیگر مساله اساسی جهان عرب شود.

دولت لبنان شمار آوارگان سوری ساکن در لبنان را یک و نیم میلیون نفر اعلام کرده است، با این وجود فقط نام 885 هزار نفر از آنها در کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: جامعه بین الملل برای بازگرداندن آوارگان سوری تلاش کند

میشل عون: جامعه بین الملل برای بازگرداندن آوارگان سوری تلاش کند