مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-12سياسي

اهدای گل به دختران در مترو در روز دختر


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت، ویژه برنامه های فرهنگی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبداله پور گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه های منتخب متروی تهران اجرا می شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت این ایام فرخنده و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ارتقاء بیشتر سطح آگاهی مسافران از سیره زندگی ائمه معصوم (ع) برنامه های متنوعی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.

عبداله پور با اشاره به اینکه امروز شنبه 22 خردادماه به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با روز دختر به دختران در دو ایستگاه شهید مدنی و شهدای هفتم تیر شاخه گل اهداء می شود گفت: این کار با همکاری کانون خدمت رضوی استان تهران و توسط خادمیاران محترم بارگاه رضوی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: نمایشگاه پوستر بانوی کرامت در ایستگاه ارم سبز و نمایشگاه عکس جشنواره رضوی نیز در ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) در معرض نگاه مسافران مترو قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گل به دختران در مترو در روز دختر

اهدای گل به دختران در مترو در روز دختر