مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-12سياسي

حمایت یکسان از شرکت های خلاق و دانش بنیان صورت می گیرد


نماینده مجلس شورای اسلامی بر حمایت گسترده از شرکت های خلاق تاکید کرد و گفت: این شرکتها دوشادوش شرکت های دانش بنیان از تمام بسته های حمایتی مصوب بهره مند خواهند شد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات گفت: مجلس شورای اسلامی با توجه به میزان اهمیت شرکت های خلاق و دانش بنیان در سیاست های نظام و سطح تاثیرگذاری نوآوری و فناوری در پیشبرد اقتصادی کشور، اهتمام بسیار ویژه ای به این موضوع دارد و تمام توان خود را بسیج کرده است تا این شرکت ها در حوزه تقنینی مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: در زمینه اجرا نیز برای تخصیص هر چه بهتر حمایت ها، در تلاش هستیم تا با انجام وظایف نظارتی مجلس، سطح پشتیبانی از این مجموعه های نوآور را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: حمایت های مجلس در هر دو حوزه مادی و معنوی در جریان است و با توجه به نیازمندی های جوانان خلاق و فناور کشور، لازم است تا برخی حمایت های اداری و مالی هدفمند از آنها صورت گیرد.

ن وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز هم در صحن مجلس و هم به صورت انفرادی در حوزه های انتخابیه خود، پیگیر مشکلات زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور هستند و حتی به صورت مصداقی و فردی نیز برای مانع زدایی و پشتیبانی از مدیران شرکت های خلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت یکسان از شرکت های خلاق و دانش بنیان صورت می گیرد

حمایت یکسان از شرکت های خلاق و دانش بنیان صورت می گیرد