مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-12ورزشي

برگزیدگان ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران معرفی شدند


ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با برگزاری فینال رشته فیفا 21 و آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان هر چهار رشته با حضور تماشاگران به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم کار خود را از چند هفته پیش آغاز کرده بود، بعدازظهر روز گذشته (جمعه 21 خرداد ماه) با برگزاری فینال رشته فیفا 21 و آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان هر چهار رشته با حضور تماشاگران به کار خود پایان داد.

رقابت پایانی رشته فیفا میان سیدمحمدمحراب جعفری 19 ساله و علیرضا دوستی 18 ساله در حالی برگزار شدکه این دو که به گفته خودشان تاکنون موفقیتی در عرصه مسابقات فیفا کسب نکرده بودند، برای رسیدن به بازی فینال دو نفر از بهترین بازیکنان فیفای ایران یعنی نیما صادقی و مهران علیزاده را شکست دادند تا به عنوان شگفتی سازان این جام لقب بگیرند.

با دعوت عباس قانع گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان این دو بازیکن روی سن سالن شماره 9 پردیس سینما ملت آمدند تا همه حاضران در سالن و البته دوستان شان را مهمان تماشای یک فینال جذاب و هیجان انگیزکنند.

اما قبل از اینکه روی صندلی هایشان بنشینند و دسته پلی استیشن4 را در دست بگیرند به چند سال سوال عباس قانع درباره سابقه شان در بازی فیفا و پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران معرفی شدند

برگزیدگان ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران معرفی شدند