مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-12اقتصادي

راه اندازی 250 «روستا بازار» تا پایان امسال


معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از راه اندازی 145 روستا بازار در کشور خبر داد و افزود: این تعداد تا پایان سال جاری به 250 روستا بازار افزایش خواهد یافت.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مرتضی معتمد گفت: ایجاد، توسعه و تقویت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی باید در اولویت سیاست های حمایتی و اجرایی سازمان قرار گیرد تا با مشارکت تشکل های بخش کشاورزی و حذف واسطه های غیرضروری، ساختار بازار محصولات کشاورزی اصلاح شود.

وی افزود: در راستای اهداف و وظایف قانونی سازمان تعاون روستایی که با نظارت، هدایت و حمایت سازمانی توسط تعاونی های تحت پوشش محقق می شود، فروشگاه های مصرف و مراکز عرضه محصولات کشاورزی در شرکت ها و اتحادیه های تعاونی روستایی همواره سعی در خدمت رسانی و توزیع محصولات کشاورزی و کالاهای مصرفی مورد نیاز اعضا دارند.

معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: نحوه و نوع این خدمات در مقاطع مختلف و بسته به شرایط جامعه دچار تغییراتی شد که در این راستا سازمان تعاون روستایی همواره در جهت بهینه سازی این خدمات تلاش می کند.

معتمد تصریح کرد: این فروشگاه ها و مراکز عرضه، همانند پلی میان تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مصرف کنندگان بوده که در شرایط حساس و بحرانی اقدام به توزیع محصولات کشاورزی و مایحتاج ضروری مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 250 «روستا بازار» تا پایان امسال

راه اندازی 250 «روستا بازار» تا پایان امسال