مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-12سياسي

مهرعلیزاده:دولت باید از متخصصین بدون در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:دولت باید از متخصصین امر بدون هیچگونه در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تمام در مطبوعات و جراید و رسانه های متعدد منتشر شود قطعا دغدغه های مردم به وضوع مشخص خواهد شد.

اگر نگاه مسئولان به مردم نگاهی از بالا به پایین و ارباب رعیتی نباشد، مسئولان بهتر و دقیق تر می توانند دغدغه های مردم را بشنوند.

وی گفت: اگر سیستم قوه مقننه ما متشکل از نمایندگان واقعی مردم باشد و انتخاب ها در یک مسیری قرار بگیرد که نماینده های درد آشنا، متخصص و دلسوز که واقعاً با مشکلات مردم آشنا باشند و نه در یک جریان سیاسی و گروهی انتخاب شوند، در این صورت دغدغه های مردم از طریق مجلس و تریبون های آن به گوش مسئولان می رسد و روشن تر و واضح تر معلوم شده و تبدیل به قوانین و مقرراتی می شود که سبب رفع دغدغه های مردم شود.

  این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با برنامه هایی که تدوین کردم و امروز نیز در مناظره از آنها سخن خواهم گفت بتوانیم دغدغه های دیگر مردم را نیز در آنجا بازگو کنم و انشالله بتوانیم با همفکری مردم برای آینده کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده:دولت باید از متخصصین بدون در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند

مهرعلیزاده:دولت باید از متخصصین بدون در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند