مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-12سياسي

همدلی مدیران موجب موفقیت بسیاری در سیستان وبلوچستان شده است


استاندار سیستان و وبلوچستان با اشاره به هماهنگی و همدلی موجود در استان گفت: ریشه بسیاری از موفقیت های اخیر همین همدلی و هم افزایی بین مدیران و دستگاه های اجرایی استان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و وبلوچستان با اشاره به هماهنگی و همدلی موجود در استان گفت: ریشه بسیاری از موفقیت های اخیر همین همدلی و هم افزایی بین مدیران و دستگاه های اجرایی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جمع مدیران و کارکنان این سازمان گفت: تصویب سندهای مختلف توسعه استان؛ از جمله دو سند مهم و تاثیرگذار آمایش و توسعه سواحل مکران به منزله رسیدن استان به نقطه بلوغ توسعه است.

وی اظهار کرد: توسعه واژه ای نامحدود است و برای رسیدن به آن بایستی به همه جوانب موجود در دانش و تجربه بشر پرداخته شود.

وی با بیان اینکه محور توسعه نیروی انسانی است خاطرنشان کرد: توجه به آموزش نیروی انسانی اعم از آموزش های اولیه تا آموزش نسل های دانشگاهی باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گیرد و برای سایر دستگاه ها نیز الگو و مبنا باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به هماهنگی و همدلی موجود در استان گفت: ریشه بسیاری از موفقیت های اخیر همین همدلی و هم افزایی بین مدیران و دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مدیران موجب موفقیت بسیاری در سیستان وبلوچستان شده است

همدلی مدیران موجب موفقیت بسیاری در سیستان وبلوچستان شده است