مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-12سياسي

رییس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد


رییس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه رییس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد، گفت: باید از همه آرا و قشرها برای رسیدن به پاستور استفاده کرد و پاکدستی، - کارآمدی و تخصص از جمله مؤلفه ها برای داوطلبان شوراها است.

شکراله رضازاده روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اعلام لیست شورا در مرکز استان اظهار کرد: تعیین لیست براساس شاخص ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد جبهه انقلاب همه طیف ها را دربرمی گیرد و تنها به یک شورای خاص اختصاص ندارد، تاکید کرد: این جبهه در نیمه دوم ماه رمضان در استان تشکیل شد و با همفکری نیروهای انقلاب استان شکل گرفته است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران درباره پسا انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: برای انتخابات قوی باید آرای همه را داشت و در این زمینه این اطمینان خاطر وجود دارد که به توان جلوی سهم خواهی ها را گرفت.

رضازاده با اشاره به چشم انداز شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف براساس کار میدانی سیاسی فعالیت دارد و انتخابات یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی به آن پاسخ خواهیم داد.

وی با عنوان اینکه در دو موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای خبرگان رهبری نیز فعالیت می کنیم، افزود: از مدت ها درباره شوراهای شهر برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد

رییس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد