مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-12سياسي

13 شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونا/تبلیغات انتخابات در فضای بسته ممنوع است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از وضعیت زرد کرونایی در 10 شهرستان و وضعیت نارنجی در 13 شهرستان استان کرمان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از وضعیت استثنایی و شکننده استان به لحاظ بیماری کرونا گفت و تاکید کرد که ناگزیر به اعمال محدودیت ها در استان هستیم.

 استاندار کرمان تشدید و کنترل سختگیرانه ورودی هرمزگان و سیستان و بلوچستان به استان را مورد تاکید قرار داد.

زینی وند خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: کاندیداها را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری جلسات تبلیغاتی کنید که جان مردم به خطر نیافتد، زیرا تخلف آشکار انتخاباتی محسوب می شود.

استاندار کرمان بیان کرد: در فضای بسته هیج مجوزی برای برگزاری تبلیغات انتخاباتی نمی توانیم بدهیم، در فضای بوستان ها و پارک ها نیز به شرط تامین امنیت، تعیین محدوده و چیدن صندلی و فاصله گذاری برگزاری جلسات بلامانع است.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از وضعیت زرد کرونایی در 10 شهرستان و وضعیت نارنجی در 13 شهرستان استان کرمان خبر داد و گفت: تغییر وضعیت دو شهرستان عنبرآباد و فاریاب از زرد به نارنجی دلالت بر شکنندگی سیر نزولی شیوع ویروس دارد که از دلایل عمده آن تاثیرپذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونا/تبلیغات انتخابات در فضای بسته ممنوع است

13 شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونا/تبلیغات انتخابات در فضای بسته ممنوع است