مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-12سياسي

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که عده ای در این فضا به دنبال کاسبی هستند، گفت: صدای مظلوم غارت شدگان هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در بدو ورود به صدا و سیما برای شرکت در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درباره این که دغدغه های مردم را چگونه درک خواهد کرد، گفت: ابتدا لازم است ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به ویژه به دختران عزیز مدافع حرم و شهدا تبریک بگویم.

وی ادامه داد: اطلاعاتم را از طریق گزارشات مختلفی که به دستم می رسد، در ابعاد مختلف به دست می آورم، گزارشاتی که دقیق و تخصصی است.

خودم هم هفته ای دو روز در بین جامعه حضور دارم پنج شنبه و جمعه به خانه مردم در بازار و کوچه و محله و مسجد می روم و پای صحبت های مردم می نشینم؛ لذا اطلاعات ام از جامعه به صورت کارشناسی منعکس می شود و هم به صورت عینی با حضور در بین مردم آنها را به دست می آورم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان این که امروز روز آخر مذاکرات است، افزود: مردم ما عزت دارند اگر مردم ما نبودند ما به عنوان مسئول اینجا حضور نداشتیم.

پس خیلی نامردی و ناجوانمردی است که نام مردم را به زبان بیاورند اما آنچه را که مردم داده اند را راهزنی می کنند این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان، ایثارگران و بازنشستگان و اقوام بزرگوار و مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم

زاکانی: صدای مظلوم غارت شدگان هستم