مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-12بين الملل

تاکید الکاظمی بر تلاش دولتش برای شناسایی قاتلان تظاهرکنندگان


نخست وزیر عراق امروز (شنبه) بار دیگر بر تلاش کابینه خود برای شناسایی و بازداشت عوامل قتل تظاهرکنندگان از اول اکتبر 2019 تا امروز تاکید کرد.

- نخست وزیر عراق امروز (شنبه) بار دیگر بر تلاش کابینه خود برای شناسایی و بازداشت عوامل قتل تظاهرکنندگان از اول اکتبر 2019 تا امروز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز در دیدار با خانوادره شهید انس مالک، فردی که در اثر جراحات وارده در تظاهرات سال گذشته شهر الناصریه استان ذی قار به شهادت رسید، اظهار کرد: دستگاه های امنیتی و قضایی به صورت جدی برای شناسایی و بازداشت قاتلان فعالان عراقی تلاش می کنند.

چندی قبل نیز موفق شدیم قاتلان شهید احمد عبد الصمد، روزنامه نگار کشورمان و نیز تیم های ترور در بصره و تعدادی از قاتلان تظاهرکنندگان را بازداشت کنیم.

الکاظمی در ادامه گفت: شهر الناصره دهه های طولانی است از در حاشیه قرار گرفتن رنج می برد و امروز نیز جوانان آن از کمبود خدمات و سیاست های اشتباه در رنج هستند.

نخست وزیر عراق افزود: کابینه ام اهمیت بسیاری برای استان ذی قار قائل است و امروز نیز تعدادی پروژه مهم برای خدمت به مردم این استان را کلید زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید الکاظمی بر تلاش دولتش برای شناسایی قاتلان تظاهرکنندگان

تاکید الکاظمی بر تلاش دولتش برای شناسایی قاتلان تظاهرکنندگان