مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-12سياسي

آغاز رزمایش کمک های مومنانه «کرامت احمدی» در فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: سومین مرحله کمک های مومنانه به صورت محله محور در 31 محله هدف در شهر شیراز و 45 محله در بیش از 16 شهرستان فارس به صورت همزمان به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: سومین مرحله کمک های مومنانه به صورت محله محور در 31 محله هدف در شهر شیراز و 45 محله در بیش از 16 شهرستان فارس به صورت همزمان به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

اسماعیل قزل سفلی شنبه 23 خرداد در جلسه مسئولین بسیج سازندگی نواحی شیراز ضمن تبریک ایام الله دهه پر برکت کرامت و میلاد با سعات حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت، گفت: سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در سال 1400 از امروز 22 خرداد ماه تا 1 تیرماه در استان فارس به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، میلاد با سعادت آقا امام رضا علیه السلام و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

او ادامه داد: رویکرد سومین مرحله کمک های مومنانه به صورت محله محور در 31 محله هدف در شهر شیراز و 45 محله در بیش از 16 شهرستان فارس به صورت همزمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش کمک های مومنانه «کرامت احمدی» در فارس

آغاز رزمایش کمک های مومنانه «کرامت احمدی» در فارس