مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-12اقتصادي

بررسی 5 طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق و کشاورزی


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب گفت: 5 طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق وکشاورزی در شرکت آب منطقه ای استان بررسی و مقرر شد، سه طرح به صورت پایلوت در گلستان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیران کل اقتصادی استانداری گلستان، مدیران دستگاه های اجرایی و رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد، گفت: شرکت مادر تخصصی ساتکاب مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق را به عهده دارد و از گذشته تاکنون پشتیبانی صنعت آب و برق را در کشور انجام می دهد.

علاوه بر حدود 190 شرکت دولتی که تحت پوشش و سهام داری شرکت مادرتخصصی ساتکاب قرار دارند، 100 شرکت بخش خصوصی نیز با ما همکاری می کنند و در مأموریت جدید ساتکاب یعنی پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استفاده از این دانش در صنعت آب و برق را نیز بر عهده دار هستند.

وی افزود: از بین این شرکت ها، حدود 5 شرکت که مورد نیاز صنعت آب و برق بود انتخاب شد و استان گلستان به دلیل اینکه تفکر توسعه ای و تخصصی که در مدیریت این شرکت وجود دارد، به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح ها انتخاب شد که فرصت مناسبی برای استان است تا این پروژه ها را اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 5 طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق و کشاورزی

بررسی 5 طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق و کشاورزی