مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-12سياسي

دولت حاضر به دفاع 8 دقیقه ای از عملکرد خود نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: دولت پس از برگزاری مناظره اول کاندیدا های ریاست جمهوری حدود 30 مورد از مطالب نادرست، - شورای اطلاع رسانی دولت ضمن اعتراض به صداسیما اعلام کرد: پاسخگویی در 8 دقیقه را نمی پذیریم و از ظرفیت سایر رسانه ها برای پاسخگویی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: دولت پس از برگزاری مناظره اول کاندیدا های ریاست جمهوری حدود 30 مورد از مطالب نادرست، اتهامات، توهین و افترا را احصا و در خواست پاسخگویی داشت.

متاسفانه تنها در 4 مورد غیر مهم آنهم به شکل محدود و به صورت ضبط قبلی و کنترل شده فرصت پاسخگویی داده شد و، چون عملا ایجاد شفافیت و معیاری برای قضاوت مردم فراهم نمی شد و به خصوص به ماده 30 قانون اساسنامه صداوسیما نیز به هیچ وجه توجه نشده بود، بنابراین دولت حاضر به قبول این گونه پاسخگویی نیست و از ظرفیت سایر رسانه ها برای پاسخگویی استفاده خواهد کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمملت بزرگ و شریف ایراندر پی ایجاد ابهامات و اتهامات کذب و حتی متاسفانه توهین آمیز علیه فعالیت های 8 ساله مجموعه عظیمی از کارکنان و خادمان مردم و کنشگران اقتصادی و ملت شریف ایران که با سختی و دشواری ها در شرایط کرونا در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حاضر به دفاع 8 دقیقه ای از عملکرد خود نشد

دولت حاضر به دفاع 8 دقیقه ای از عملکرد خود نشد