مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-12سياسي

فعال سازی 1400 گروه برای رفع مشکلات بانوان مناطق محروم


بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات و مسائل اجتماعی بانوان درمناطق محروم تاکنون با بیش از 1400 گروه مردمی و جهادی ارتباط مستمر داشته و از آنها حمایت کرده است.

- بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات و مسائل اجتماعی بانوان درمناطق محروم تاکنون با بیش از 1400 گروه مردمی و جهادی ارتباط مستمر داشته و از آنها حمایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان با بیان این مطلب گفت: در بنیاد احسان با تمرکز بر حوزه بانوان حمایت های خود را در زمینه های اجتماعی از بانوان آسیب دیده، سرپرست خانوار و محروم افزایش داده و در سال جاری با راه اندازی قرارگاه اجتماعی بانوان این حمایت ها توسط بانوان فعال اجتماعی و گروه های متشکل از آنها اجرایی شده است.

وی افزود: هم اکنون قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان با بیش از 1400 فعال اجتماعی و گروه مردمی این حوزه در 31 استان کشور، ارتباط مستمر دارد و بانک اطلاعاتی قابل توجهی از این گروه ها تدوین شده که در رزمایش های حمایتی بنیاد با این گروه ها همکاری مستقیم داریم.

مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: این گروهها برای شناسایی افراد نیازمند و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین بانوان آسیب دیده در رزمایش های ستاد اجرایی فرمان امام همکار بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی 1400 گروه برای رفع مشکلات بانوان مناطق محروم

فعال سازی 1400 گروه برای رفع مشکلات بانوان مناطق محروم