مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-12بين الملل

درخواست بیش از 500 خبرنگار آمریکایی برای بیان جنایات صهیونیست ها


بیش از 500 خبرنگار فعال در رسانه های آمریکایی در نامه ای مشترک خواستار انعکاس اخبار مربوط به واقعیت های اشغالگری های رژیم صهیونیستی و سیاست های آنها علیه فلسطین شدند.

- بیش از 500 خبرنگار فعال در رسانه های آمریکایی در نامه ای مشترک خواستار انعکاس اخبار مربوط به واقعیت های اشغالگری های رژیم صهیونیستی و سیاست های آنها علیه فلسطین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بیش از 500 خبرنگار فعال در رسانه های آمریکا در نامه ای تحت عنوان نامه سرگشاده درباره نحوه برخورد رسانه های آمریکا با فلسطین خواستار خاتمه بخشیدن به رویکرد پنهانکاری در قبال اشغالگری رژیم صهیونیستی و سرکوب هدفمند علیه فلسطینیان، در تولید اخبار در این کشور شدند.

این نامه توسط 514 خبرنگار از جمله خبرنگاران واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و لس آنجلس تایمز امضا شد.

در این نامه آمده است: افشای واقعیت و بازخواست قدرتمندان از اصول اساسی روزنامه نگاری است اما چندین دهه است که رسانه های ما این ارزش ها را در اخبار مربوط به اسراییل و فلسطین کنار گذاشته است.

در نامه مذکور همچنین آمده است: ما خوانندگان خود را با روایتی که اساسی ترین جنبه های داستان را پنهان می کرد، دلسرد کردیم: اشغالگری نظامی اسراییل و سیستم تبعیض نژادی (آپارتاید).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیش از 500 خبرنگار آمریکایی برای بیان جنایات صهیونیست ها

درخواست بیش از 500 خبرنگار آمریکایی برای بیان جنایات صهیونیست ها