مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-12سياسي

اولویت سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات


استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی گفت: سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات از اولویت های برگزار کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا امنیت انتخابات عنوان کرد و گفت: امنیت انتخابات هم از بعد نرم افزاری و هم از بعد سخت افزاری مورد توجه قرار گرفته است و استان قم نیز با توجه به شرایط حساس کنونی از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار می باشد.

استاندار همچنین افزود: تأمین امنیت برای ما یک اولویت است و انشاالله از لحاظ تأمین امنیت انتخابات مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: دومین اصل اصل سلامت انتخابات است و برای ما انجام وظیفه مهم است نه نتیجه انتخابات، همانطور که امام خمینی نیز به این موضوع اشاره داشتند.

سرمست همچنین گفت: محور کار قانون انتخابات است و می بایست تمام مدیران و عوامل اجرایی بی طرفی خود را حفظ کنند تا انتخابات به صورت سالم برگزار گردد.

استاندار قم اصل سوم را رقابت عنوان کرد و گفت: پرهیز از بداخلاقی های سیاسی و رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات از ملزومات انتخابات رقابتی است.

وی چهارمین اصل را مشارکت حداکثری دانست و افزود: مردم با مشارکت خود به انتخابات محتوا می دهند.

سرمست با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری را برای نظام یک پشتوانه و یک سرمایه است، تصریح کرد: طی 42 سال گذشته مشارکت مردم به عنوان یک برگ برنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات

اولویت سلامت شهروندان در برگزاری انتخابات