مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-12سياسي

بزرگداشت دهه کرامت ضامن تعمیق فرهنگ اهل بیتی در دل های مومنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی در گفتگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت اظهار کرد: رابطه مناسک و مناسبت های آیینی با موضوع فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) رابطه ای متقابل و دوسویه بوده و ترویج و غنای .

- حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه رابطه مناسک و مناسبت های آیینی با موضوع فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) رابطه ای متقابل و دوسویه است، اظهار کرد: دهه کرامت دهه ترویج فرهنگ ائمه اطهار (ع) بوده و بزرگداشت آن ضامن تعمیق فرهنگ اهل بیتی در دل های مومنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی در گفتگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت اظهار کرد: رابطه مناسک و مناسبت های آیینی با موضوع فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) رابطه ای متقابل و دوسویه بوده و ترویج و غنای آن منجر به پربار شدن این مناسبت ها و متقابلاً این مناسبت ها ضامن تعمیق حب اهل بیت (ع) و فرهنگ اهل بیتی در دل های مؤمنین می شود.

نماینده ولی فقیه رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: بنیان های این رابطه پربرکت را باید در ریشه های استواری جستجو کرد که دل های مردم سرزمین ما را از گذشته های تاریخی دور طی قرن های متمادی به محبت خاندان عصمت و طهارت پیوند زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دهه کرامت ضامن تعمیق فرهنگ اهل بیتی در دل های مومنان است

بزرگداشت دهه کرامت ضامن تعمیق فرهنگ اهل بیتی در دل های مومنان است