مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-12اجتماعي

پذیرایی از 800 هزار زائر و مجاور در دهه کرامت با غذا و بسته های متبرک رضوی


در دهه کرامت، 800 هزار غذا و بسته متبرک رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین زائران ومجاوران حضرت رضا(ع) توزیع خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در دهه کرامت، 800 هزار غذا و بسته متبرک رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین زائران ومجاوران حضرت رضا(ع) توزیع خواهد شد.

امین بهنام معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر گفت: همه ساله در دهه مبارک کرامت شمار زیادی از زائران و مجاوران حرم از خوان پر برکت امام رضا(ع) بهره مند می شوند که این خدمت امسال نیز ارائه خواهد شد، اما با توجه به شرایط خاص کرونایی، غذای مهمانسرای حضرت به صورت بیرون بر و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی توسط خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی طبخ، بسته بندی و توزیع می شود.

وی افزود: در این ایام حدود 100 هزار غذای متبرک رضوی ویژه زائران و مجاوران و همچنین 50 هزار غذا ویژه اقشار کم برخوردار مناطق حاشیه شهر مشهد طبخ و توزیع خواهد شد.

بهنام ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های متبرک رضوی شامل 400 هزار بسته نبات، 50 هزار بسته ویژه وعده صبحانه و 200 هزار میان وعده شیرینی و شربت نیز خدمت دیگری است که به مناسبت گرامیداشت ایام ولادت حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 800 هزار زائر و مجاور در دهه کرامت با غذا و بسته های متبرک رضوی

پذیرایی از 800 هزار زائر و مجاور در دهه کرامت با غذا و بسته های متبرک رضوی