مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-12اقتصادي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی


به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، در انتخابات آتی شعب اخذ رأی با 15 درصد افزایش به هزار و 24 شعبه در استان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شود.

وی به لزوم اطلاع رسانی شفاف در خصوص برگزاری انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان باید در این خصوص اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند رأی گیری در فضایی سالم و بهداشتی انجام می شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اطمینان خاطر مردم در این خصوص، ضمن اینکه یکی از بهترین انتخابات ها در طول 42 سال گذشته را به همراه خواهد داشت، موجبات شادی طرفداران نظام و رهبری را مهیا ساخته و یک بار دیگر شکست جدی دشمنان نظام را رقم خواهد زد.

ملانوری با تأکید بر اینکه شعب اخذ رأی، توسط هیئت های اجرایی جانمایی می شوند، متذکر شد: در تعیین محل برپایی شعب اخذ رأی، رویه بر این است که محل هایی انتخاب شوند که مردم دسترسی و آشنایی بیشتری دارند، ضمن اینکه در این سال ها زیر ساخت های خطوط ارتباطی، ورود و خروج، تهویه، محل استقرار صندوق و… برای این محل ها پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این قاعده، محل برپایی شعب اخذ رأی معمولاً ثابت است و جا به جا نمی شود اما در انتخابات پیش رو و به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، شعب اخذ رأی 15 درصد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی