مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-12سياسي

کشور امام رضا(ع) باید میدان مسابقه خدمت به مردم باشد


تولیت آستان قدس رضوی، ایران اسلامی را کشور امام رضا(ع) دانست و گفت: کشور امام رضا(ع) باید عرصه مسابقه خدمت به مردم در عرصه های گوناگون و خصوصاً نیازمندان و احسان جویان و مبارزه با فساد و رانت خواری باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی، ایران اسلامی را کشور امام رضا(ع) دانست و گفت: کشور امام رضا(ع) باید عرصه مسابقه خدمت به مردم در عرصه های گوناگون و خصوصاً نیازمندان و احسان جویان و مبارزه با فساد و رانت خواری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم آغاز جشن های دهه کرامت که به مناسبت سالروز میلاد پر نور دخت موسی بن جعفر حضرت فاطمه معصومه (س) در بارگاه مقدس کریمه اهل بیت(س) در قم برگزار شد، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک کرامت و خجسته میلاد حضرت معصومه (س) به آیه 70 سوره اسراء اشاره و به تبیین معنای کرامت پرداخت و اظهار کرد: کرامت و کریم بودن به معنای بزرگواری، بخشندگی، بزرگ منشی و بلندنظری بوده و لقبی مبارک برای کسانی است که دارای همه اوصاف و فضیلت های ستودنی باشند.

وی با بیان اینکه کرامت گوهر ارزشمندی است که خداوند تبارک و تعالی در وجود همه انسان ها به ودیعه گذاشته و به عده ای خاص اختصاص ندارد، ابراز کرد: انسان ها می توانند با کسب فضیلت های نیکو و پسندیده به مقام خلیفه اللهی نائل شوند یا با نابودی این فضیلت ها در وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور امام رضا(ع) باید میدان مسابقه خدمت به مردم باشد

کشور امام رضا(ع) باید میدان مسابقه خدمت به مردم باشد