مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-12بين الملل

مصر به بایدن هشدار داد: نتانیاهو دنبال جنگ منطقه ای است


منابع آگاه گفتند، مصر به آمریکا اعلام کرده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد منفجر کردن اوضاع با نوار غزه با هدف ممانعت از اعطای رای اعتماد به دولت جدید این رژیم است واشنگتن باید مانع از تحقق این هدف شود.

- منابع آگاه گفتند، مصر به آمریکا اعلام کرده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد منفجر کردن اوضاع با نوار غزه با هدف ممانعت از اعطای رای اعتماد به دولت جدید این رژیم است واشنگتن باید مانع از تحقق این هدف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع خاص مصری به العربی الجدید چاپ لندن گفتند که رهبری مصر از آمریکا خواسته است که به موضوع آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین ورود کرده و مقامات این رژیم و در راس آنها بنیامین نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا دست از تلاش برای منفجر کردن مجدد اوضاع در فلسطین بردارد.

این منابع گفتند؛ مقامات دستگاه اطلاعات مصر به همتایان صهیونیستی شان درباره تحرکات خطرناک این رژیم و شکل گیری دوباره جنگ میان ارتش این رژیم و گروه های مقاومت هشدار داده و بر عدم کشیدن شدن راهپیمایی موسوم به پرچم ها به محله قدیمی قدس و هتک حرمت مسجد الاقصی تاکید کردند.

طبق گفته این منابع، نتانیاهو با اهداف سیاسی (ممانعت از دادن رای اعتماد کنست به دولت جدید) درصدد منفجر کردن اوضاع با گروه های فلسطین است و رهبری مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر به بایدن هشدار داد: نتانیاهو دنبال جنگ منطقه ای است

مصر به بایدن هشدار داد: نتانیاهو دنبال جنگ منطقه ای است