مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-12سياسي

تلاش برای تثبیت نرخ اشتغال 54 درصدی در زندان ها


رییس سازمان های زندان های کشور با بیان اینکه علی رغم مشکلات اقتصادی حجم کمک های مردمی برای آزادی زندانیان افزایش یافته است، از تلاش برای تثبیت نرخ اشتغال 54 درصدی در زندان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تبدیل زندان ها به تربیت گاه، افزود: در زندان های سراسر کشور عمده برنامه ها را بر روی فعالیت های فرهنگی و تربیتی متمرکز کرده ایم تا به موضوع بازسازی شخصیت زندانیان به صورت ریشه ای و عمیق پرداخته شود.

حاج محمدی در خصوص دغدغه زندانیان پس از آزادی گفت: کارهایی در حوزه اشتغال انجام شده و به صورت بی سابقه پس از انقلاب، رقم 54 درصدی اشتغال در سال 99 محقق شده است که بنا داریم ضمن تثبیت این آمار، بر اساس تاکید رییس قوه قضاییه رقم 80 درصدی اشتغال محکومان واجد شرایط را امسال محقق کنیم.

او با اشاره به طرح زندگی در زندان، از حضور مؤثر روحانیون و طلاب در زندان ها گفت و اضافه کرد: در همین خصوص مراسم اعتکافی با بیش از 10 هزار زندانی و طلبه ها برگزار شد.

عضو شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به حضور و مشارکت گروه های مردمی و جهادی در زندان ها گفت: هر ماه تشییع پیکر یک شهید گمنام را در زندان داریم و واکنش های متفاوت و جالبی را از سوی زندانیان شاهدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تثبیت نرخ اشتغال 54 درصدی در زندان ها

تلاش برای تثبیت نرخ اشتغال 54 درصدی در زندان ها