مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12ورزشي

جلوی فساد را در شورای شهر ساری خواهم گرفت


نامزد ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر ساری با اشاره به مشکلات و تخلفات مالی در برخی از شوراها گفت: جلوی فساد را در شورا خواهم گرفت.

- کاظم حبیبی که به چالش شفافیت و شورا پیوسته است در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهرها از جمله ساری در دوره گذشته با مشکلات و تخلفاتی از جمله مالی مواجه شدند، با تاکید براینکه جلوی فساد را خواهم گرفت، گفت: برای مقابله با فساد و تخلف در شورا و شهرداری دارای برنامه هستم.

وی حمایت از ورزش همگانی، اشتغال خانگی، فرهنگ سازی برای ازدواج وآنان و حمایت از خیران، مجموعه های حمل ونقل، زندانیان و معتادان و خانواده هایشان را از جمله برنامه ها و اولویت های فعالیت خود در دوره ششم و جدید شورای اسلامی در ساری اعلام کرد.

وی درباره راهکار برای رفع مشکل درآمد پایدار در شهرداری ها گفت: ایجاد اشتغال و توسعه کارخانه زباله سوز، راه اندازی مرکز گردشگری و حمایت از انجمن ها، ساخت پارکینگ هوشمند از جمله راهکارها است.

وی درباره رفع مشکلات جذب نیروهای سفارشی در شهرستان و با عنوان اینکه شهرداری همیشه برای جذب نیروهای خاص تحت فشار اعضای شورا بودند، به برنامه اش برای جذب نیرو مبتنی بر مراحل قانونی و ضوابط اشاره کرد و گفت: با برگزاری آزمون ورودی و اولویت قراردادن خانواده های محروما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی فساد را در شورای شهر ساری خواهم گرفت

جلوی فساد را در شورای شهر ساری خواهم گرفت