مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12بين الملل

انگلیس: رهبران گروه هفت برای مقابله با یک همه گیری دیگر توافق می کنند


دولت انگلیس که میزبان اجلاس جاری سران گروه هفت در خاک خود است امروز شنبه اعلام کرد، رهبران کشورهای عضو این گروه قصد توافق بر سر یک اعلامیه جدید در پوشش تدابیر سلامت عمومی در راستای تلاشها به منظور پیشگیری از همه گیری یک بیماری عفونی دیگر در آینده دارند.

- دولت انگلیس که میزبان اجلاس جاری سران گروه هفت در خاک خود است امروز شنبه اعلام کرد، رهبران کشورهای عضو این گروه قصد توافق بر سر یک اعلامیه جدید در پوشش تدابیر سلامت عمومی در راستای تلاشها به منظور پیشگیری از همه گیری یک بیماری عفونی دیگر در آینده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت انگلیس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام داشت: رهبران گروه هفت به هنگام نشست امروز (شنبه) خود در کورنوال متعهد به استفاده از تمامی منابعشان به منظور پیشگیری از رخداد مجدد یک همه گیری جهانی دیگر خواهند شد.

انتظار می رود کشورهای دموکراتیک پیشروی جهان بر سر اعلامیه خلیج کاربیس ، یک بیانیه تاریخی در طرح تعهداتی ملموس برای پیشگیری از هر گونه تکرار آسیبهای انسانی و اقتصادی وارد شده توسط کروناویروس، توافق کنند.

این اعلامیه شامل تعهدات به کاهش چشمگیر زمان لازم برای تولید و صدور مجوز برای واکسنها، درمانها و معاینات برای هر گونه بیماری در آینده به زیر 100 روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: رهبران گروه هفت برای مقابله با یک همه گیری دیگر توافق می کنند

انگلیس: رهبران گروه هفت برای مقابله با یک همه گیری دیگر توافق می کنند