مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12بين الملل

اهمال کاری عمدی پزشک در زندان «الحائر» جان فعال سعودی را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری بازداشت شدگان آزادی بیان در عربستان با انتشار توییتی اعلام کرد که زهیر علی شریده یکی از بازداشت شدگان آزادی بیان در زندان الحائر عربستان که به اپیدمی کرونا مبتلا شده بود در نتیجه اهمال کاری عامدانه .

- اهمال کاری عمدی پزشک در زندان الحائر جان فعال سعودی را گرفت منابع خبری از مرگ یک فعال حقوق بشری در نتیجه اهمال کاری عامدانه پزشکی در زندان الحائر عربستان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری بازداشت شدگان آزادی بیان در عربستان با انتشار توییتی اعلام کرد که زهیر علی شریده یکی از بازداشت شدگان آزادی بیان در زندان الحائر عربستان که به اپیدمی کرونا مبتلا شده بود در نتیجه اهمال کاری عامدانه پزشکی جان خود را از دست داد.

سازمان حقوق بشری القسط که مقر آن در لندن قرار دارد گزارش داد که مقامات سعودی زهیر علی شریده را به بند زندانیان مبتلا به ویروس کرونا منتقل کرده بودند که همین موضوع موجب شد تا او و برخی دیگر از بازداشت شدگان آزادی بیان از جمله محمد القحطانی به این اپیدمی مبتلا شوند.

این سازمان اعلام کرد که مرگ این فعال حقوق بشری یک مورد آشکار درباره نقض حقوق زندانیان در زندان های رژیم سعودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال کاری عمدی پزشک در زندان «الحائر» جان فعال سعودی را گرفت

اهمال کاری عمدی پزشک در زندان «الحائر» جان فعال سعودی را گرفت