مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-12اجتماعي

برای حفاظت از 200 هزار هکتار تنها 60 محیط بان داریم


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: وسعت نزدیک به 200 هزار هکتاری مناطق تحت مدیریت محیط زیست کرمانشاه تنها توسط 60 محیط بان حفاظت می شود که این تعداد یک چهارم استانداردها است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: وسعت نزدیک به 200 هزار هکتاری مناطق تحت مدیریت محیط زیست کرمانشاه تنها توسط 60 محیط بان حفاظت می شود که این تعداد یک چهارم استانداردها است.

آزاد شیخ ویسی در نشست خبری که امروز (21 خرداد) برگزار شد، از افزایش مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته شاهد ارتقا تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان بودیم که از جمله آنها می توان به منطقه قراویز اشاره کرد.

وی ادامه داد: در گذشته هفت درصد از وسعت استان تحت حفاظت محیط زیست بود که این میزان از سال گذشته به 10 درصد رسیده و افزایش نزدیک به 50 درصدی وسعت مناطق تحت پوشش را شاهد بوده ایم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگرچه وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده، اما همچنان با استاندارد جهانی 14 درصد و با استاندارد ملی 12 درصد فاصله داریم.

وی از فعالیت 60 محیط بان در محیط زیست کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: از نظر تعداد محیط بان یک چهارم استانداردها نیرو داریم، به این معنی که هر محیط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفاظت از 200 هزار هکتار تنها 60 محیط بان داریم

برای حفاظت از 200 هزار هکتار تنها 60 محیط بان داریم