مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-12سياسي

امیدوارم اصفهان بازوی توانمندی برای فدراسیون شود


استان اصفهان توانمندی های زیادی دارد و امیدواریم با کادر جدید هیئت استان اصفهان به بازوی توانمندتری برای فدراسیون تبدیل شود.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون قایقرانی گفت: استان اصفهان توانمندی های زیادی دارد و امیدواریم با کادر جدید هیئت استان اصفهان به بازوی توانمندتری برای فدراسیون تبدیل شود.

علیرضا سهرابیان امروز (شنبه -22 خردادماه) در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های موجود استان اظهار کرد: استفاده از نقطه نظرات منتقدین می تواند نقاط ضعف را نمایان کند و بتوانیم با برنامه ریزی بر روی آن به اهداف خود برسیم.

وی افزود: از رییس هیئت استان اصفهان می خواهم پذیرای منتقدان باشد، نفراتی که پیش از مجمع جلسه ای را با آنها داشتم نظرات آنها می تواند راهگشای شما برای رشد و توسعه باشد، تمامی آنها دلسوزانه می خواهند که با وجود خشکی زاینده رود روزهای درخشان قایقرانی را به این رشته بازگردانند.

رییس فدراسیون قایقرانی با تقدیر از احمدرضا طالبیان قهرمان المپیکی اصفهان برای شرکت در لیگ با نام سپاهان گفت: این کار قابل تقدیر است، زیرا طالبیان با پیگیری توانست در لیگ، نام اصفهان را بیاورد و کسب سکو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم اصفهان بازوی توانمندی برای فدراسیون شود

امیدوارم اصفهان بازوی توانمندی برای فدراسیون شود