مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-12اقتصادي

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تمدید شد


بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی و طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ثبت اطلاعات ملکی در سامانه املاک و اسکان تا پایان شهریورماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد اسلامی اعلام کرد: با توجه به پایان یافتن مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان در 20 خردادماه، ستاد ملی مقابله با کرونا این زمان را تا پایان شهریورماه تمدید کرد.

وی افزود: ما انتظارداریم مردم در این مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام در سامانه جامع املاک و اسکان اقدام و کمک کنند تا یک بار برای همیشه در تاریخ کشور، وزارت راه و شهرسازی بتواند بر اساس اطلاعات و آمار واقعی، برنامه ریزی برای تولید و عرضه مسکن را انجام دهد و از این طریق شاهد ایجاد شکاف در وضعیت عرضه و تقاضای مسکن نباشیم.

حدود دو هفته قبل معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه استقبال مناسبی از سوی خانوارها بر ثبت اطلاعات سکونتی شده است، بیان کرد: در بسیاری از موارد خانوارها با استثنائاتی مواجه بودند که نیاز بود تک به تک بررسی شود و این موضوع زمان زیادی برد.

البته ما از سه طریق شامل تلفن 24 ساعته به شماره 02159198 و شماره پیامکی 021193 و پاسخگویی آنلاین جوابگو هستیم که همچنان ادامه دارد.

محمود محمودزاده تصریح کرد: مجموعه سئوال ها و تحلیل هایی که صورت گرفت باعث شد تا وحدت رویه ای شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تمدید شد

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تمدید شد