مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-12اجتماعي

آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست در بوستان های تهران


همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران با حضور در بوستان های لاله، پارک شهر و ساعی نسبت به آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فاطمه برنا - معاون مدیر کل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران - در خصوص اجرای این برنامه گفت: در این برنامه ها که با استقبال چشمگیر و قابل توجه ورزشکاران و دوستداران محیط زیست از دوشنبه هفته گذشته (17 خردادماه) تا امروز برگزار شد، مواردی همچون نحوه تفکیک و مدیریت پسماندهای عادی و خانگی، استفاده از سوخت پاک، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، استفاده از ظروف و کیسه های تجدید پذیر توسط کارشناسان محیط زیست به افراد حاضر در محل پارک ها و بوستان ها آموزش داده شد.

وی افزود:به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی و مسئولان شهرداری منطقه 6 محیط اطراف بوستان لاله تهران از زباله پاکسازی شد.

برنا با اشاره به اینکه برگزاری مراسم پاکسازی محیط زیست به صورت جمعی توسط شهروندان می تواند ضمن حفظ محیط زیست باعث ایجاد نشاط نیز شود، اظهارکرد: خوشبختانه شهروندان دغدغه مسائل زیست محیطی دارند و بعضا در مشارکت همگانی برای حفظ محیط زیست بسیار جدی و باانگیزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست در بوستان های تهران

آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست در بوستان های تهران