مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-12فناوري

مشترک گرامی، صدایت را بالا نبر!


جذابیت و همه گیری تلفن همراه در چند سال اخیر آنقدر زیاد شده که می توان گفت این ابزار ارتباطی به راحتی در دسترس هر کودک، نوجوان و بزرگسالی قرار گرفته است.

- جذابیت و همه گیری تلفن همراه در چند سال اخیر آنقدر زیاد شده که می توان گفت این ابزار ارتباطی به راحتی در دسترس هر کودک، نوجوان و بزرگسالی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: زمانی که مارتین کوپر (سازنده اولین تلفن همراه) آن را اختراع کرد هیچ کسی تصور نمی کرد دورانی فرا برسد این ابزار بتواند تا این حد مورد استقبال و اهمیت قرار گیرد.

وسیله ای که امروزه هر فردی به عنوان یک ابزار شخصی و گنجینه اطلاعاتش همیشه و در همه جا آن را با خود به همراه دارد.

فعالیت های ارتباطی که در گذشته غیر ممکن بود حتی کسی به ذهنش هم خطور نمی کرد، همانند تماس گرفتن با افراد در دور دست ترین نقاط جهان، ارسال نامه و متن های الکترونیکی، تنظیم اطلاعات کاری و برنامه ریزی روزانه، فعالیت و حضور در شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط با افرادی که چند سالی از آنها بی خبر بودیم و همچنین پیگیری اخبار و دنبال کردن رویدادها را می توان به راحتی و با خیال آسوده انجام داد.

با این حال گاهی اوقات همین وسیله مفید و پر کاربرد می تواند مایه اذیت و آزار دیگران یا عقب افتادن از کارهای مهم و اساسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترک گرامی، صدایت را بالا نبر!

مشترک گرامی، صدایت را بالا نبر!