مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-12بين الملل

ماکرون خطاب به جانسون؛ به وعده هایت درباره برگزیت عمل کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در دیدار با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در حاشیه نشست سران گروه 7 تاکید کرد که روابط لندن و پاریس در صورتی احیا خواهد شد که دولت انگلیس به وعده های خود بر اساس توافق برگزیت [خروج .

- رییس جمهور فرانسه به نخست وزیر انگلیس هشدار داد، احیای روابط میان دو کشور فقط در صورتی محقق می شود که لندن به وعده هایش درباره برگزیت عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در دیدار با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در حاشیه نشست سران گروه 7 تاکید کرد که روابط لندن و پاریس در صورتی احیا خواهد شد که دولت انگلیس به وعده های خود بر اساس توافق برگزیت [خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا]تمام و کمال عمل کند.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع از این دیدار گزارش داد، ماکرون به بوریس جانسون گفته است، نیاز است که روابط انگلیس و فرانسه بازتنظیم شود و هرچند که به سود دو طرف است، روابط زمانی بهبود خواهد یافت که لندن روی حرف خود طبق توافق برگزیت میان بروکسل و انگلیس بایستد.

به دنبال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و وضع قوانین جدید در دولت لندن در دوران پسابرگزیت مشکلات عدیده ای از جمله در زمینه حریم دریایی و ماهیگیری میان دو کشور به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون خطاب به جانسون؛ به وعده هایت درباره برگزیت عمل کن

ماکرون خطاب به جانسون؛ به وعده هایت درباره برگزیت عمل کن